- Napisać funkcje, które będą wyliczać minimalną oraz maksymalną siłę ataku, obrony oraz iilość punktów życia, dla gracza o określonym ID (pobierania danych z bazy/plików i przepuszczanie ich przez jakiś tam [jeśli go mamy] algorytm). Łącznie 5 funkcji zwracających wartości liczbowe, bądź jedną funkcja zwracająca tablicę.
- Zastanowić się czy wolimy, aby walka trwała aż do "śmierci" jednej z postaci (co może trwać bardzo długo, w walkach wysoko poziomowych graczy), czy określoną liczbę rund (np. 5). W tym drugim przypadku należy wprowadzić punkty, które będą przyznawane, za zadanie ciosu, ciosu krytycznego, sparowanie ciosu przeciwnika, wykonanie uniku itd.
Funkcja GetPlayerInfo:
Pierwszy typ walki (do śmierci, którejś z postaci):
Alternatywny typ walki (określona liczba rund, zliczanie punktów):
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz